frubrannmark

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Malin - 26 augusti 2011 14:37

Gjorde nyss pannkakor och sonen gluffsa som aldrig förr :) Han älskar pannkakor.


Händer inte så mycket idag, tråkigt väder. O halva dagen har ju redan gått.. Funderar på om ja ska bada skrutten snart så han blir ren o fräsch ;) Behövs efter pannkakorna :)


Ikväll ska vi äta kycklingfilé med tomatsalsa. Riktigt gott, denna gången ska jag göra ris till tänkte jag. Förra gången ja gjorde detta kändes det som något fattades, även att det inte stod något annat i receptet. Men det kan nog passa med ris till, får prova :)


Igår skulle min morfar fyllt 80 år. Tänker på honom ganska mycket faktiskt. Tänker ofta på sådant han missar. Alla barnbarn till exempel. Och självklart en himlans massa andra saker. Men det är ju sådant livet är, tydligen.


  Detta är enda bilden jag har av morfar. Min syster och hennes man sitter i vägen och han syns inte alls bra, bilden är suddig. Det är morfar som sitter med en blå skjorta där bak. Konstigt att jag inte har fler foton utav honom. Jag som brukade fota jämt. Men så är det.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards