frubrannmark

Alla inlägg under oktober 2014

Av Malin - 8 oktober 2014 18:49

Var väldigt länge sedan som jag uppdaterade här och igentligen vet jag faktiskt inte varför jag ens funderar på att göra det nu heller. Har igentligen inte hänt så jättemycket sen senast. Jag har bytt jobb. Slutade på Systembolaget i april. Började på Astridgården i slutet på mars. Är kvar på Astridgården. Trivs riktigt bra.


Huset börjar bli färdigt. Eller alltså utbyggnaden vi höll på med är klar och vi är så nöjda med hur det blev. Nu fixar vi inne i huset. Får se hur det blir när det är klart.


Just nu jobbar karln och jag är hemma med våra två galningar :) De busar och grejar på. Snart dax för kvällsmat och sen nattning och efter det ensamtid för mig. Tänker inte göra speciellt mycket då utan bara njuta av tystnaden.


Har även börjat sticka lite. Stickade en socka till karln, den första blev väl inte så jättebra men är ändå lite nöjd eftersom det var första gången. Håller på med den andra nu så får vi se hur den bli och så måste jag ju göra en till eftersom den första inte blev bra :) Massa svammel. Som vanligt. Ingen spännande läsning. Men händer ju inte så mycket.

Eller det kanske kommer hända en hel del här framöver men det kan jag berätta om då när allt är klart :)


Jag försöker ta tag i min vikt igen, går väl sådär. Men imorron är det dax att handla hem lite nyttigare saker och så hoppas jag på att kunna komma igång med lite träning oxå. Så får se hur det går. Jag vet ju att jag kan eftersom jag har lyckats förut. Så frågan är varför jag inte bara ger mig fan på att fixa det. Hmm nåja.

Sluta svamla och fixa lite kvällsmat åt barnen :)


-M

Skapa flashcards