frubrannmark

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Malin - 5 augusti 2011 17:27

         Såhär såg hans rum ut innan ja började


     Och såhär såg tapeten ut under. Istället för att ja ska riva dessa tapeter oxå o spackla typ hela rummet bestämde vi oss för att vi ska sätta upp gipsskivor, så det är vad jag väntar på nu. De ligger inne i rummet och väntar.. Ja kan dock inte sådant själv, så ja får snällt vänta tills någon får tid att hjälpa mig.


Fler bilder kommer under tiden och så ett slutresultat någon gång såklart :)


Av Malin - 5 augusti 2011 15:59

Min son har idag fått för sig att han inte vill äta. Iaf inte det som vi först erbjuder. Igår bytte vi dock gröt från 8 månaders till 12 månaders gröt och det var inte alls populärt, så istället gjorde vi egen havregrynsgröt, det gick lite bättre. Visst han behöver väl vänja sig vid smaken och allt sånt. Så ja hoppas han gillar det bättre om några dagar.

Idag provade vi även 12 månaders mat på burk. Inte alls gott. Såg ut som han skulle typ kräkas och spotta ut maten på en gång. Försökte nyss igen och det funkade inte nu heller. Provade en annan sort på maten bara några skedar, det gick dock lite bättre men efter kanske 3 skedar så var det likadant igen. Ja lessnade och gav han välling istället. Någon som vet hur man kan göra, skit svårt sånt här ju. Och BVC har ju semester just nu. Visst ja kan säkert ringa o boka någon tid, vilket ja måste göra om det inte funkar bättre om några dagar. Men ja skulle vilja ha några tips på hur ja kan göra.

Så ja tar tacksamt emot tips om ni har några.


Orolig

 

Av Malin - 5 augusti 2011 14:43

Då är karln och hans pappa in till stan och ska fixa lite grejer samt gipsskivor till mig, så ja kan fixa det.. Dock måste ja ju ha lite hjälp med att sätta upp dem på väggen, men sen äre spackling o slipning som gäller.. Så skönt när det börjar hända lite saker :) Är så spänd på att få börja måla o se hur färgen blir på väggen. Ja hoppas det blir så som ja föreställt mig. Men återstår att se :)


Nej nu måste ja ta sonen igen..


Kram

Av Malin - 5 augusti 2011 11:49

Inte tusan ville ja väl att de skulle regna idag.. skit oxå. Ja hade ju tänkt att karln skulle in till stan o köpa gipsskivor till mig så ja kan fortsätta i sonens rum. Men som det är nu skiter sig det totalt :(

Undra va ja ska hitta på istället då.. Kolla efter några bilder kanske som ja ska maila Viktor så han kan hjälpa mig med min design.. Vore kanske något..


Sonen sover för tillfället så det är lugnt o tyst nu. Skönt att få en liten paus i allt pratande och skrikande och allt annat som hör till :)


Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards