frubrannmark

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Malin - 6 augusti 2011 18:59

Imorse vaknade jag av att Simon ringde och väckte mig o sa, hej ska du jobba idag?? En nyvaken ja sa, ehh nae de tror ja väl inte.. Men på schemat stod tydligen att ja skulle jobba från kl 8. Jo men det är ju kul om någon ringer o talar om det för mig. Som tur var kunde ja hoppa in iaf. Men kom ju inte dit förens till strax innan 10 vilket innebär att ja missa 2 timmars betalat..

Blir så fruktansvärt irriterad på det där, för sådär gör dom ALLTID. Fattar inte varför det ska vara så svårt att ringa o säga till att man ska jobba en viss dag. Jag som är mammaledig och som inte ska finnas uppsatt på något schema eftersom ja inte sagt till om det, ska alltså jobba ändå. Sjukt störande är det.. Men då tycker de att det är mitt ansvar att ringa själv o kolla ifall ja ska jobba.. Ehh som sagt ja är mammaledig.. Vad är problemet?

Nog om det.


Har hänt lite i sonens rum. Pappan har satt upp lite gipsskivor på väggen idag. Så kanske blir klart med det imorron. Han gör typ en miljon saker till samtidigt så därför de tar lite tid. Men så kanske ja kan spackla imorron iaf, vi får se helt enkelt. Tråkigt o spackla o slipa, men skönt när de är klart :)


Har regnat här nu i två dagar.. det är väl bra för växtriket men för människorna då? njae.. ja vill ju bada. Undra om de kommer bli några fler varma dagar så man kan bada.. Hoppas det..Nej nu har ja svammlat klart.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards