frubrannmark

Alla inlägg under maj 2019

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen.

Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.


Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli spännande. Svara på larmen från alla äldre som har en larmknapp hemma. Eller det är väl inte bara äldre, men alla som har en larmknapp hemma i alla fall :)


Pluggar även som en tok, har innevecka nästa vecka vilket betyder att jag kommer vara på Universitetet hela veckan. Veckan efter har jag två tentor och veckan efter det en tenta. Så mycket att göra och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt, men det får lösa sig helt enkelt :)


Nej, nu måste jag fortsätta plugga.

Ha det bra och ta hand om er alla

-M

Ovido - Quiz & Flashcards