frubrannmark

Alla inlägg den 25 augusti 2011

...

Av Malin - 25 augusti 2011 19:35

Fasiken, känner mig lite stressad över sonens födelsedag. Varför vet ja inte men det är så det är.. Måste baka kakor och bullar. Måste köpa mig ett fint kakfat, (som ja velat skaffa mig jättelänge men inte hittat något fint) och så måste jag köpa mig en mandelkvarn som ja behöver för att baka kakor. Jag ska försöka baka en hel del i helgen nu som kommer. Men då måste vi först åka o handla så ja har alla ingredienser. Sen måste jag även ta mig tiden att göra det. Men den ska ja väl hitta. Vi ska även, har vi tänkt åka o hälsa på några kompisar. Men det blir säkert bra ska ni se :)


Just ja, jag lovade ju att lägga ut receptet på maten jag gjorde igår.. Kommer i ett inlägg på en stund :) Eller imorron, när ja orkar :P Idag blev det ärtsoppa och ugnspannkaka :)


 

ÖF

Av Malin - 25 augusti 2011 14:22

Fick sovmorgon idag, skönt. Han vakna dock vid 7 först, men han var fortfarande trött så la ner honom i sängen igen och så somna han om :) Vakna väl vid halv 9 tror jag :) Härligt.


När vi vaknat till liv åt vi frukost och åkte sedan bort till Öppna Förskolan :) Skönt att fördriva tiden lite :) Blir ju att gå dit fler gånger, skönt att inte behöva vara ensam hela tiden och sonen tyckte att det var kul. Mycket att titta på och leka med :)


Nu äre snart dax för lite lunch i magen för hans del :) Sen ska vi väl bara invänta pappan som kommer nån gång :) Dammsuga ju aldrig igår så det ska jag väl göra idag med. Blir lite nogrannare städning nästa vecka inför kalaset :)


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards