frubrannmark

Direktlänk till inlägg 5 februari 2019

Tisdag

Av Malin - 5 februari 2019 09:21

Idag ska jag till Campus. Men hinner plugga lite hemma först, vilket jag känner att jag behöver. Läser lite om de olika labbarna vi ska göra denna veckan. Känns även som att jag borde lagt lite mer tid till att läsa och hinna allt. Men tyckte att jag hade lagt upp planen ganska bra,men men det löser sig och jag kan ju igentligen mycket av det som vi ska labba om eftersom jag jobbat inom vården förut. Så det är ju inte direkt nytt men är ju alltid bra att uppdatera sig själv lite om det man håller på med. Ska i vilket fall som helst bli väldigt roligt och jag ser fram emot det mycket.

Kommer komma hem vid halv 6 ikväll ungefär, lagom roligt men sånt är livet :)


Resten av veckan ska jag vara på skolan tidigt. Så kommer behöva kliva upp väldigt tidigt. Hade varit skönt med en sovmorgon men det får jag nog ta mig en i helgen. Känner att det behövs.


Svin kallt idag förresten -19 grader. Brr. Igår blåste det halv storm, tack o lov för att det ändå är bättre väder idag eftersom jag ska köra till Luleå. Hoppas resten av veckan ger bra väder då jag inte gilar att köra själv så långt.


Nej nu måste jag läsa på lite mer.

Ta hand om er!

-M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards