frubrannmark

Alla inlägg under februari 2016

Av Malin - 7 februari 2016 12:46

Vågar inte skriva ut min vikt och mina mått. Skäms över att jag väger så mycket som jag gör. Så måste minska lite mer i vikt innan jag vågar skriva ut den. Så är det.


Igår i alla fall så var vi ut med några kompisar, käka och bowlade. En kul kväll. Var välbehövligt med lite avkoppling och umgänge.


Melodifestivalen började ju igår med, såg den nyss på stv play. Riktigt bra. Det bästa var ju lätt att Las Ketchup var där och framförde The Ketchup Song. Haha, så jäkla rolig :)


Nä alldeles för trött för att sitta här och skriva, snart kommer barnen hem från farmor och farfar och då ska vi iväg på kalas och lite senare i eftermiddag är det barngympa som gäller :) Tur jag inte är bakis ;)


-M

Av Malin - 1 februari 2016 19:57

Imorgom är det dax att väga mig igen. Är ganska nervös inför det men jag hoppas att det ska gå bra. Har ätit mindre och inget godis på hela veckan. Lite imponerad av mig själv. Är en hemsk gottegris annars. Är jättenervös för att skriva ut min vikt och mina mått här, får se om jag vågar eller om jag behåller det för mig själv ett tag. 


Igår tog jag med mig barnen till Haparanda, blev en sväng på Ikea och sen åkte vi även över till Finland för en sväng på Rajalla. Hittade lite kläder till barnen. Hade behövt en ny jacka till mig själv men hittade ingen som föll mig i smaken så det fick vara. 


Idag började jag i skolan igen. Kul. Läser nu medicin 1 kursen, spännande! Riktigt kul att vara igång med skolan igen. Hoppas denna kursen kommer gå bra med.

Imorgon vankas det jobb igen, nattjobb. Känner mig inte så peppad men det kommer nog bli bra. 


-M


Ovido - Quiz & Flashcards