frubrannmark

Direktlänk till inlägg 29 januari 2019

Tisdag

Av Malin - 29 januari 2019 07:40

Tisdag idag. Tycker dagarna går ganska fort ändå.

 

Går faktiskt helt ok med att inte fika så mycket, är inne på dag 4 att inte fika. Nu låter det som ja fikar mängder med saker varje dag men så är det inte. Men ska ändå bli kul och se hur långt jag kan fixa det 😊 

 

Vet inte om jag skrev det förra gången men jag har ju börjat plugga till Sjuksköterska. Väldigt intressant och något jag velat göra i många år. Så är väldigt glad att jag äntligen nu får läsa till det. Mycket är det, men det ska väl gå. Snart ut på VFU en vecka, ska bli väldigt intressant. 

 

Ha det så bra och ta hand om er

/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Skapa flashcards