frubrannmark

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Malin - 24 augusti 2011 15:10

Åh börjar bli så hungrig, men tänkte vänta till typ 4 med och börja med middagen, men vettitusan om jag kan hålla mig så länge :) Min mage kurrar hur högt som helst, låter som en vulkan där inne :)

Idag blir det torskfilé med stuvadpotatis. Kan lägga upp receptet sen, för har gjort det förr och vet att det är super gott :) Ska bara ta en bild på maten så ni får se hur det ser ut oxå. Ska igentligen vara torskrygg, men inget jag hade hemma. :) Och har dock aldrig gjort med torskrygg heller. Går alldeles utmärkt med filé :) Så det är vad som väntar här hemma.


Har tvättat idag, nu hänger allt på tork :) Blev bara 3 maskiner, skönt. Annars har jag inte gjort så supermycket. Borde dammsuga, så kanske tar mig en svängom med draken sen, dock efter middagen :)


Imorron har jag i alla fall tänkt att vi ska ta oss en sväng bort till Öppna Förskolan och få träffa lite människor :) Sonen behöver lite annat sällskap än mamma nu ;) Så hoppas det är någon rolig där borta som man kan prata med :) Kanske ska kolla med Therese och Filip om de vill komma med bort.. hmm tål att tänkas på :P


  (Bilden tagen 7/10-09)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards