frubrannmark

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Helgen slut

Av Malin - 28 januari 2013 09:05

Äntligen är helgen slut och karlns jobbnätter med den. Har sovit riktigt dåligt de senaste nätterna och tröttheten tar fortfarande över...

Slumra nyss till en stund på soffan, men W behagade bara sova i knappt en timme så blev inte så mycket sömn som kroppen behöver och jag är fortfarande ruskigt trött. Nu hoppas jag att D känner för att kliva upp typ nu, vilket han absolut inte kommer göra. Men jag behöver oxå sova.. Så får se när de blir min tur att krypa ner i sängen.


Ska till tandläkaren med S senare, får se hur det går. Om han är villig att öppna munnen, brukar ju vara lite sisådär med den saken.


Har även planerat att jag ska hinna med gymmet idag. Blev ju sjukt besviken på mig själv igår när jag var där och knappt orkade någonting. Inte ens en timme var jag där och helt slut efteråt. Måste dit idag och ge mig fan på att fixa ett pass där. Kroppen behöver det och mitt psyke, jag behöver känna att jag är bra och att jag fixar det.

Imorron är det vägning igen och har inga större förhoppningar inför den. Träningen har varit skit hela veckan och maten likaså.. Men imorron börjar jag med pulver igen, så förhoppningsvis har de hänt lite till nästa vecka istället.


Åker ju till Kalix imorron och har därför inte tillgång till gymmet, men jag måste ge mig ut på promenader, så får se hur det går.


Nej nu vill barnen ha min uppmärksamhet och jag ska väl äta lite frukost.

Kram hej

 

 
 
emelie

emelie

28 januari 2013 21:00

Tur att du "bara" är människa Malin, vi dödliga orkar inte alltid! Du är duktig som kämpar på ändå :)
Hoppas ni får det jätte härligt uppe i Kalix
Kramar

http://www.emelieerika.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards