frubrannmark

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Malin - 8 januari 2013 18:57

Idag har jag haft en ganska bra dag faktiskt. Inte tänkt så mycket på det som hänt. Var o tränade en timme på gymmet förut, riktigt skönt och helt slut var jag när jag var klar. Sen hem en sväng innan det var dax att gå o hämta Sixten på dagis. Efter det tog hela familjen en promenad bort till ÖF för lite lek, vägning, mätning och sprutor. Hem o fixa middag efter det. Och så haft en massa mys med mina barn. Nu sover Wilma och Sixten ska snart hoppa i säng. Imorron är det dagis igen.

Riktigt skönt att dagis börjat igen så vi kan få ordning på lite rutiner. Man märker att det behövs och att Sixten vill ha det, men man blir lite smålat när det är lov och vi är hemma allihop så länge som vi varit. Men nu är det rutiner igen och ingen är gladare än vi :)


Snart mys i tv-soffan.


Imorron och torsdag blir det vilodag från gymmet, kanske blir några promenader istället, vi får se. Beror ju även på hur vägarna är plogade.


Kram hej

Av Malin - 8 januari 2013 09:08

Har ju bestämt mig för att denna veckan byta ut två av måltiderna mot naturdiet. Tog min första drink nyss och den smaka allt annat än gott. Men det gäller ju bara en vecka, så bara att stå ut. Och den var dyr så jag ska dricka den. Hoppas i alla fall gå ner lite extra men vi får väl se.


Vägde mig ju imorse och jag har gått ner de där 2 julkilona som ja gick upp. SKÖNT! Så nu väger jag 80,5 kg. Bara 0,5 kg kvar till mig första delmål och det har jag tänkt att jag ska nått till nästa vecka vilket jag tycker att jag borde lyckats med.


Ska iväg och träna sen. Se om jag kanske får sällskap idag :)


På torsdag är det jobb som gäller. KUL! Ska bli skönt att få en paus från allt här hemma och koppla bort tankarna en stund :)


Nu jävlar kör vi o vikten ska bort bort bort :P

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards