frubrannmark

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Malin - 22 januari 2013 15:41

Idag har solen lyst helt underbart. Vindstilla och inte så kallt. Hur underbart är inte det? Så Wilma och ja tog oss en timmes promenad förut innan vi hämta sonen/brorsan på dagis. Killen hade precis vaknat när vi kom dit och va inte alls sådär glad som han brukar. Men ja lova han skulle få vindruvor när vi kom hem så blev han lite gladare.


Idag har jag känt mig ganska lycklig. Måste vara solens strålar som gjort att jag känt så. Var ett tag sedan. Men idag har varit en riktigt bra dag. Jag hoppas den fortsätter så.

Dock har jag en grinig dotter som inte vill somna. Hon är även hård i magen. Sonen är lite små grinig, men nu ser han film så då är han lugn. Men trots detta är det en bra dag.


Nej nu ska jag se om ja lyckas få dottern att somna en stund. Hon behöver det.


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards