frubrannmark

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Malin - 9 januari 2013 18:10

Idag har jag inte gjort många knop. Efter att vi lämnat Sixten på dagis gick jag hem och la mig i soffan. Wilmafisan somna i sängen efter lite mat och sov 2.5 timmar. Skönt :)

Hon har inte mått så jättebra idag då hon fick sprutor igår. Stackars gumman min. Men nu verkar hon må bättre iaf och är med o busar och skrattar lite o så :)


Hon o ja tog oss en promenad innan vi skulle hämta hem Sixten. Så blev en liten runda, träffade även på fina Emelie. Så lite snack med henne innan de va dax att handla och sen hämta sonen.


Annars har de nog inte hänt så super mycket idag faktiskt. En väldigt lugn dag. Wilma vakna tidigt imorse medan sonen sov till 07,15. Tänk om W kunde sova lika länge, vad utvilad man skulle vara då :) Men så är det, får hoppas hon vill sova lite längre när hon blir lite äldre :)


Nej nu ska jag hitta på nå annat.

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards