frubrannmark

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Malin - 15 januari 2013 12:13

Såhär såg mina mål ut i oktober, men som vanligt så ändrar jag mig alltid. Dock har det inte ändrats allt för mycket, men några små justeringar (?) så blir det nog bra :P

80 kg: Unna mig en SPA-dag.

70 kg: Något roligt med mina underbara sambo Daniel.

65 kg: Börja planera för vårt bröllop. Månad och år är redan bestämt ;) Men det vet bara han och jag :)

60 kg: En himskans massa nya kläder. Och det ska firas stort. Får se hur, men det ska firas.


Nu:

80 kg: Massage, bastu med nått gott att dricka och lite små mys :)

70 kg: Bio och middag med Daniel

65 kg: Börja planera för vårt bröllop.

60 kg: Utrensning av gamla kläder och in med massor av nya kläder :) För här ska de shoppas :)


Har ju nu nått mitt första delmål, så ska boka in en massage tid någon dag. Får se när den blir av, men blir nog någon dag i veckan skulle jag tro :)

Jag är verkligen så stolt över mig själv som har fixat det här. Fasiken 10 kg, ja är så stolt. Det trodde jag faktiskt inte när jag började, Men här är jag nu. Start var på 88,7 och idag väger jag 78,5. UNDERBART!


Kram hej

Av Malin - 15 januari 2013 09:11

Den här morgonen började hur bra som helst. Inte nog med att våra underbara barn valde att ta sovmorron till 7 respektive 8, så var det ju dax att väga sig idag. Har varit riktigt nervös och hoppats på att ha i alla fall gått ner 1 kg. Ställer mig på vågen och den visar 78.5 kg. 2 kg på en vecka. Jag så sjukt stolt över mig själv och så himla lycklig. Har sen i oktober då jag började med detta gått ner 10 kg totalt än så länge. Så jäkla glad så ni anar inte :) Känns hur bra som helst. Blev hur taggad som helst att fortsätta det här nu.

Även dax att ta nya kroppsbilder för att se om det skett någon förändring, jag ser den inte om jag kollar mig i spegeln. Så måste ha något att jämföra med. Men fatta 10 kg, det är ju jättemycket. Sååååå glad :)


Nog om det ;)


Sixten är nu på dagis och Wilma räjsar runt i gåstolen. Hon är jättesnorig och Sixten börjar bli. Tror dock W börjar bli bättre. Hon är så glad nu igen till skillnad för någon dag sedan då hon bara grinade hela dagarna. Huh! Tufft är det ibland.


Jobbade ju igår, riktigt trevligt. Dock ganska tråkigt på det sättet att det inte fanns så jättemycket att göra. MEN det är ju januari vilket betyder lågsäsong ;) haha. Nästa gång jag ska jobba är den 24 jan. Så ett tag kvar :)


Nej nu ska jag väl stryka gardinerna jag inte hann med i söndags, igår hade ja fullt upp med barnen hela dagen¨, så är väl dax att få upp dem nu. Ser lite naket ut :P


Ha en jättebra dag alla ni som läser, för det tänker jag ha. Såå glad :)

Kram hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards