frubrannmark

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Malin - 10 januari 2013 21:16

Idag har jag haft jobbdag. Trevligt att få träffa andra vuxna människor och få skratta lite. Eftersom jag jobbade stängning med Andreas och Helge, så kan man inget annat än skratta..


Annars har jag inte gjort allt för mycket idag. Lämna Sixten på dagis och gick hem o slappa i soffan resten av dagen innan de va dax o hämta Sixten och sen åka till jobbet på en gång.


Imorron är det dax för gymmet igen, ska bli riktigt skönt faktiskt. Att få ta ut sig till max. Jäkligt skön känsla och så duktig man känner sig efteråt :)

Imorron kommer även Emelie, Oliver och Hayley på besök. Ska bli trevligt att få tjattras lite :)


Tror faktiskt inte det händer så mycket annars.

Inte så mycket o skriva om idag faktiskt. Mer än att jag haft en ganska bra dag. Eller en bra dag.

Det jobbigaste är ju när folk pratar om det som hände för en vecka sedan. Men bara att bita ihop o försöka verka oberörd av det..


Nej nu tänker jag mysa lite med min karl i soffan, kanske en dusch först.

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards