frubrannmark

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Malin - 19 januari 2013 19:25

Tycker att det börjar synas att jag gått ner 10 kg i vikt. Känns riktigt bra faktiskt och ja börjar förstå mer o mer att ja faktiskt väger 78 :) Känns jättekonstigt men samtidigt helt underbart. Men mer ska de ju bli ca 18 kg till. Och det kommer jag fixa. Det tar den tid det tar helt enkelt och jag har ingen brådska.


Idag har vi varit och åkt lite pulka, jättekul. Hade glömt hur roligt det var :)


Nu sover båda barnen, eller Sixten har inte somnat ännu men snart så, hoppas jag. Karln är i bastun och sen blir det att se nån film o bara mysa vi två. Han ska även ta några nya bilder på mig. Så ja kan jämföra med de gamla ifall det hänt något och vad isf. Men nått har ju hänt, det känner jag ju. Kan ha en del tröjor nu som jag inte kunde förut. Hur nice som helst.


Jag är så fruktansvärt stolt över mig själv som fixar det här. När jag tänkte tanken där i början trodde jag verkligen inte att jag skulle fixa det, men nu 10 kg senare så känns det skit bra och ja tänker fortsätta. För om det känns så här bra nu, hur ska de då inte kännas när jag är i mål?! Fett nice ;)


Lägger in bilderna här imorron kanske. Så får ni se både före och efter. Eller under tiden kanske det heter eftersom jag inte är klar. Ja ja, ja lägger iaf ut bilderna så får ni se om det syns nån skillnad.


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards