frubrannmark

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Malin - 21 januari 2013 19:36

Idag hade ja sovmorron. Riktigt skönt var det. Halv 10 kom familjen in o väckte mig och tyckte de var dax för mig att kliva upp :)

Blev en runda till gymmet, riktigt skönt var det. Kändes riktigt bra och jag tog i mer än förut. Kändes som jag orkade mer idag än ja gjort förut, så nu är de bara att köra på :)

Efter det var de bara hem o fixa middan för att sen bege oss till badhuset, hela familjen. Mysigt var det. Och barnen va helt slut efteråt och har somnat snabbt bägge två :)


Resten av kvällen blir lugn o skön. Imorron är de dax för dagis igen.


Tack för responsen av bilderna, kul att höra och det taggar mig ännu mer :) Imorron är det vägning igen. Får se hur de gått denna veckan. Lite blandade känslor, men ja hoppas de minskat lite i alla fall.


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards