frubrannmark

Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Tröttheten tar över

Av Malin - 26 januari 2013 17:32

Idag har jag varit så fruktansvärt trött. Karln har jobbat natt och behövde alltså sova. Annars brukar jag väcka honom vid halv 9-9 så att ja kan få sova en stund, men det gick ju alltså inte idag.. Tänkte att både barnen kanske kan sova samtidigt, men Wilma va så trött vid 10 att de bara va att ge hon mat och sen somna hon.. Sixten somna efter 11 och jag hann nästan bara lägga mig ner på soffan o tänka tanken att fan så skönt de va så hörde jag Wilma vakna. JÄTTEKUL!!! inte alls.

Var tillslut så himla trött att ja knappt orkade lyfta henne, mina armar kändes så himla svaga så ja va livrädd att tappa henne, vilket resulterade i att hon fick vara ganska mycket i sin gåstol.. Vid halv 2 tror ja klockan va så väckte Sixten pappan. När han klev upp däcka jag i sängen på en gång och sov så hårt så hörde inte när de varit in i sovrummet. Riktigt skönt att få sova lite så kroppen fick hämta sig lite.

Snart är de sovdax för barnen och ingen är gladare än jag. Fortfarande riktigt trött så ja känner att ja behöver ensamtiden idag.


Hoppas på att kunna somna tidigare ikväll o sova bättre under natten vilket jag även hoppas att barnen gör.. Ingen rolig natt vi hade kan ja ju säga..

Imorron är det en ny dag och jag hoppas verkligen att jag inte är lika trött. Behöver vara lite pigg o glad.. Förhoppningsvis tar vi oss ut en sväng imorron så vi får i oss lite frisk luft. Hoppas även på att kunna ta mig till gymmet, där har de gått några dagar sen jag var. INTE bra någonstans. Världens ångest inför det, men förhoppningsvis orkar jag mig dit imorron..


Ta hand om er.

Kram hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards