frubrannmark

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Malin - 30 oktober 2012 09:05

Är inte helt nöjd med min vägning imorse. Men bättre än att de visade på plus i alla fall :) Den visade 6 hekto mindre. Yeay! Men hade ändå önskat att det var lite mer, kanske ett kilo i alla fall, men men. Jag tar det jag får helt enkelt.


Har ganska ont i mina skavsår jag drog på mig under promenaden igår, mindre skönt :( Blåser typ storm ute idag och hur blött som helst efter att snön smält bort. Så idag blir det nog ingen promenad. Tror inte jag kan ha skor på mig.. och känner att ja inte vill prova heller. Så får se om ja kör lite Wii fit sen och lite annat. Eller tar en vilodag. Vi får se. Jag laddar i alla fall för vattengympa imorron, ska bli riktigt skönt att få röra lite på sig...


Nä, de va allt för mig för nu. Orkar inte skriva mer..

kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards