frubrannmark

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Malin - 7 oktober 2012 15:41

Yes igår natt fick jag feber, jättekul verkligen.. Uscha. Hade även feber imorse så det har inte blivit några promenader alls nu under helgen. Skit tråkigt eftersom jag verkligen vill ner i vikt.. Tusan oxå. Men men. Hoppas den försvinner till imorron så att det kan bli  någon promenad i alla fall. På tisdag är det ju dax att väga sig igen och jag hoppas då att det ska visas minus. Jag håller alla tummar i världen för det.. Huh!


Så har inte hänt allt för mycket här faktiskt. Igår åkte vi in till stan och storhandla lite, åkte även nya ringleden. Var ju tvungna o prova nya vägen ;) Riktigt snyggt har det blivit :)


Har tyvärr inte så myckt mer o skriver eftersom jag är sjuk så har vi ju inte gjort något. Jag hoppas som sagt febern är borta till imorron så kanske vi kan gå tillbadhuset med barnen imorron, jag vet att de skulle älska det, eftersom de älskar att bada här hemma :)


Nu vill W ha min uppmärksamhet, så bara att rikta den till henne :)

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards