frubrannmark

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Malin - 22 oktober 2012 19:01

Idag är det dagen innan vägning och som alltid är jag nervös över att det ska visa +. Hujedamej om de gör det. känner att jag inte riktigt varit sådär jättebra med maten. Men har ändå rört på mig ganska mycket, så jag hoppas att det vägs upp. Idag har jag hunnit med en promenad till Öppna Förskolan och 20 minuters träning på Wii fit. Känns lite bra i alla fall.

Blir ju ingen träning som det brukar denna veckan, tråkigt eftersom jag tycker det är riktigt roligt. Men man kan ju inte alltid få allt. Så denna veckan måste jag sköta träningen helt på egen hand. Och jag försöker. Jag hoppas det kommer gå bra. Finns i mitt huvud hela tiden att jag måste se till att röra på mig mycket. Minst lika mycket som jag brukar, helst mer såklart. Men vi får väl se hur veckan slutar.

Jag hoppas självklart på det bästa :)


Imorron är det dax för Sixten att gå till dagis igen. Hinner jag äta frukost innan han ska lämnas så blir det en promenad på det. Annars måste jag hem och äta först, för att sedan bege mig på promenad. Sen ska jag försöka komma ihåg lite av övningarna som vi gör på gympan så jag kan göra dem efter promenaden. Annars får det bli lite Wii fit. Men vi får som sagt se hur det går..


Imorron håller vi i alla fall alla tummar och tår för att jag ska ha gått ner i vikt :)

Kram hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards