frubrannmark

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Malin - 13 oktober 2012 09:57

Igår hade jag en riktig skitdag med maten som de flesta av er redan känner till. Jag känner mig riktigt peppad att lyckas bättre idag och hade lite små ångest igår över att maten blev som den blev. Ja vill ju igentligen inte äta sån skit, men är man på resandefot under dagen så blir det lätt så, men kom även fram till att man kan ju byta ut visa grejer när man äter ute oxå. Så det får ja tänka på tills vi åker hem eller när det nu blir att äta ute nästa gång. För såhär kan ja inte ha det. Blev i alla fall en kvällspromenad igår, bara jag och karln. Riktigt skönt o mysigt var det och kändes väldigt bra efteråt. Även om rundan inte blev så lång så är jag ändå nöjd med att det blev en liten promenad.


Idag är det sämre väder, tror dock det slutat regna. Så ja hoppas vi kan å ut en sväng senare. Har ju inte de bästa kläderna med oss, men vi får göra det bästa av situationen :)

Får se om det blir en sväng till Happis idag eller om vi tar det imorron. Beror på när karln kommer hem från skogen, han är ju o jagar.


Annars vet jag inte om det händer nått mer här idag. Wilma är en jäkla på att ta sig fram i gå-stolen. Riktigt kul att se. Och Sixten busar på som vanligt. Våra underbara ungar :)


Ha en bra helg.

kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards