frubrannmark

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Malin - 1 oktober 2012 20:00

De senaste dagarna har inte varit speciellt bra någonstans. Jag har varit så fruktansärt trött att ja knappt orkat ta mig ur sängen. Sixten har vägrat sova middag och ja, vädret har bara varit allmänt deppigt.. Huh! Inget kul alls. Och på allt detta har jag ju varit ensam med barnen då Daniel varit och jagat.


Träningen har gått skit hela helgen. Men förra veckan var jag i alla fall duktig. Men som sagt i helgen har jag inte gjort något. Denna trötthet kommer ta knäcken på mig och jag vet inte hur jag ska göra för att bli piggare. Men det blir säkert bra någonstans.


Funderar oxå på om jag ska sluta amma eller inte. På ett sätt vill jag sluta, för då kan jag ju få hjälp med att ge damen mat. Positivt. Men det är ju oxå väldigt mysigt att amma, nu när jag väl kan. Hmm svårt det här. Får väl fundera lite till och fortsätta amma under tiden :)


Nej nu tänker jag sätta mig i soffan o slö glo på tvn..Sonen sover, karln försöker somna då han ska jobba natt igen. Kul. NOT! Och W ligger i vagnen och sover efter en liten kvällspromenad. Hon har sovit dåligt under hela dagen..


Kram hej

Imorron är det dax att väga sig igen. Lite nervös.

Ovido - Quiz & Flashcards