frubrannmark

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Malin - 16 oktober 2012 13:14

Känner mig faktiskt ganska bra. Vågen visade på 9 hekto mindre. Jag som trodde den skulle visa plus. Känns hur bra som helst och jag är fruktansvärt nöjd. Jag blir mer och mer medveten om vad det är jag stoppar i munnen och jag är så nöjd med det. Har dock fortfarande inte kommit på hur jag ska få ihop dessa propoints så de ska räcka en hel dag. Men jag jobbar vidare och försöker varje dag. Vilket jag tycker är huvudsaken.


I helgen var vi i Kalix och det var riktigt skönt och trevligt. Dock var det 3 års kalas på söndagen vilket gjorde att ja såklart stoppade i mig både det ena och det andra som inte var bra. Men jävligt gott och ja ångrar det inte en sekund ;)


På en stund ska ja hämta min lillfis och sen ska vi till Emelie och leka lite. Stackars Oliver har ju brutit benet, men hanär väldigt duktig på att gå och krypa och greja runt med det :) Så vi ska dit o leka lite. Hoppas Sixten är på bra humör så det blir kul :)


Wilma sover på soffan och ja kommer få väcka henne. Men sånt man får ta. Hon får sova när vi kommer hem sen. Då ska ja lova att inte väcka henne om hon somnar. Undra när karln skulle komma idag. Ja ja sånt som märks. :)


Jag verkligen älskar min lilla familj. Är så oerhört tacksam för våra barn och för allt annat vi har. Nog har vi såklart våra ups and downs, men vi kämpar på som alla andra :)

Nej nu ska ja fixa lite, kolla över skötväskan och såna saker innan vi stoppar in oss i bilen och tar omvägen till dagis för att sen åka till Emelie på en gång :)


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards