frubrannmark

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Malin - 21 oktober 2012 13:17

Blev en härlig skogspromenad nyss på ungefär en o en halvtimme :) Härligt. Riktigt skönt väder ute, lite små frost och solen skiner från en blå himmel. Härligt. Snart kommer vintern på riktigt. Känns lite konstigt eftersom ja inte tycker att vi haft nån riktig sommar ännu i år. Knappt någe bad ute. Men vi får väl hoppas på bättre sommar nästa år med massor av bad och härligheter. Då är ju Wilma lite större och kan bada med :)


Annars har de väl inte hänt så jättemycket här. Igår var vi in till stan och handla lite grejer, bla en ny bilstol till Sixten. Är ju snart dax o byta då Wilma ska ha hans stol och han är för lång o sitta bakåtvänd. Köpte även en julklapp åt Tim. Och sen blev det en storhandling på det. Åkte hem och fixa lite käk. Grillad älg med potatisgratäng och sallad. Gottit värre. Efter det blev det en skön bastu. Lite bolibompa och lördagsgodis på det och sen hopp i säng för sonen. Karln och jag såg en Wallander.


I veckan måste jag fixa träningen själv, då karln jobber eftermiddag onsdag och torsdag, när mina träningspass är :( Tråkigt för mig, men kul för honom :) Så ska försöka greja på lite själv och jag hoppas att ja kommer lyckas. Ska köra några av övningarna vi gör på gympan på torsdagar och så promenader oxå. Jag hoppas det kommer funka bra, för vill verkligen att vågen ska visa minus igen :)


Nej nu ska ja slappa med en skvallertidning innan barnen vaknar igen. Båda två somna under promenaden och sover nu i vagnen ute :)


Kram hej

 

Ovido - Quiz & Flashcards