frubrannmark

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Malin - 11 oktober 2012 19:33

Känns som det går bra och det har ju visat minus på vågen de ggr jag vägt mig. Jättebra. Har ju gått med i viktväktarna för att få hjälp med mat och allt sådant. Det känns ganska jobbigt kan ja ju säga. Inte van att äta så lite som man ska göra, utan är van att vräka på. Men bara att fortsätta peppa sig själv och hoppas det känns bättre snart..


Ikväll tänkte jag prova på gympa. Ingen aning om vad för gympa det är. Fick ett tips av en förskollärare på sonens dagis idag. Så tänkte jag skulle prova och se vad det är för något. Kanske något jag kan fortsätta med. Vill verkligen göra något mer än bara vattengympa. Så jag håller tummarna.


Imorron åker vi till Kalix, skönt o komma iväg en sväng, men måste ju ändå hålla koll på mat och allt sånt. Måste ju även ta promenader och sånt. Så vi får väl se hur det går. Brukar inte bli så mycket motion när man är där. Förra gången vi var där lyckades jag i alla fall få med familjen på en promenad. Så får se hur det går denna gången.


Mitt mål är ju att jag ska ha gått ner 10 kg till jul. Så vi får väl se hur det går. Jag håller tummarna för att jag lyckas i alla fall. Om inte hela 10 kg så i alla fall väldigt, väldigt nära.


Tänkte även uppdatera mina delmål och så lite. Såhär såg de ut när jag skrev dem första gången...

När jag väger:

80 kg: Ska jag unna mig en SPA-dag. Bara ta hand om mig själv och ja ni vet.

70 kg: Något roligt med min underbara sambo Daniel. Typ bio och en hotellnatt eller något liknande, får se vad vi kommer fram till :)

65 kg: Här har jag inte bestämt mig ännu, så det står fortfarande öppet. Får se om jag kommer på något innan eller om jag kommer på något när jag väl är här.

60 kg: En himskans massa nya kläder kommer ju behövas + att vårt bröllop ska börja planeras. För här är jag i mål och det mina damer och herrar ska firas stort.


...och såhär ser de ut nu:

80 kg: Unna mig en SPA-dag.

70 kg: Något roligt med mina underbara sambo Daniel.

65 kg: Börja planera för vårt bröllop. Månad och år är redan bestämt ;) Men det vet bara han och jag :)

60 kg: En himskans massa nya kläder. Och det ska firas stort. Får se hur, men det ska firas.


Inte så jättemycket förändringar men några små ;)


Nej nu måste jag åka iväg till gympan. Ses en annan dag.

Kram hej

 

Ovido - Quiz & Flashcards