frubrannmark

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Malin - 9 oktober 2012 09:39

Yes imorse var det ju då vägningsdax igen. Och ja var så nervös inför det. Trodde inte det skulle visa minus. MEN till min stora förtjusning visade den minus. 8 hekto :) Så nu väger jag 86.9 kg. HÄRLIGT!

Jag är riktigt nöjd faktiskt. Så bara att fortsätta såhär så kanske det visar minus nästa vecka med. För nu fasiken ska ju kilona väck, det är det enda jag tänker på :) Haha.


Har på morgonen varit på utvecklingssamtal på dagis. Det var lite spännande och väldigt kul att få höra hur de upplever vår son. Och det kändes väldigt bra när vi var klara. Jag är nöjd med vad som sades och allt sånt.


Daniel tog ju ner min Wii fit bräda igår, så startade igång med ett litet pass på den igår :) Härligt. Tänker som så att det är ju bra att röra på sig även när man är inne, eller hur? :) Ska väl försöka mig på en promenad sen oxå när sonen kommit hem.


Nej nu ska jag väl leka lite med wii brädan igen :) Kanske slå några klot eller ski jumpa lite ;)


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards