frubrannmark

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Malin - 23 oktober 2012 10:35

Jaha, då ställde jag mig på vågen imorse. Den visade på +0,3 kg. Kändes sisådär. Men nästan väntat eftersom den inte visade på plus förra veckan efter min "frossa". Men nån gång måste de ju visa + oxå. Så nu är det bara att bita ihop och försöka vara ännu duktigare denna veckan. Jag måste verkligen skärpa mig ordentligt, tusan nu har det gått några veckor och jag borde lärt mig. Men tydligen inte.


Igår planderade jag att ta en långpromenad när jag hade lämnat av Sixten på dagis. Sagt och gjort så klädde jag oss varma eftersom det är ganska kallt ute.. När jag hade lämnat honom och vi skulle gå iväg känner jag hur halt det är. Får spänna hela kroppen för att inte ramla. Inte så jättekul. Så blev bara en liten sväng. Kan ju säga som såhär att jag gick 1,7 km på 30 minuter, så kanske ni förstår hur halt det var. Inget roligt alls. Hoppas på att det blir bättre i eftermiddag så jag kan ge mig ut på den där promenaden. Jag vill verkligen ut på en, så det måste bli bättre. Men bara att vänta o se.


Har även kört lite wii fit här på morgonen och även lite gympa, sån jag kör på torsdagarna. Gick väl sådär, måste lära mig att ha lite mer självdiciplin. Bara att bita ihop och försöka fixa det här. Men det tror jag nog att jag kan :)


Kram hej

 

Ovido - Quiz & Flashcards