frubrannmark

Alla inlägg under november 2012

Av Malin - 5 november 2012 20:21

Tänkte prova o se om detta funkar. Mobilbloggar för första gången :-)
Imorron är de ju vägning igen, men eftersom vi är kvar i kalix så funderar ja på att väga mig på onsdag istället.. Funderar o funderar... Man ska ju alltid väga sig på samma våg sägs det ju.. Men vem vet ja kanske väger mig imorn med :-) nej nu ska ja fortsätta se på tv.. Sova på en stund. Imorn hemåt.... Förbereda för bakning inför dop..
Kram hej

Av Malin - 3 november 2012 18:19

Eftersom fler och fler tackar nej till dopet så har vi nu tillslut efter mycket tänkande och övervägande beslutat att flytta dopet till annan ort. Det vill säga Risögrund. Så på måndag är det jag som ringer och fixar diverse grejer och jag håller tummarna för att det finns någon präst som har tid att döpa vår underbara lilla tös. Vi får helt enkelt se.

Kändes inte så där jätte givande att boka en hel kyrka för 3 gäster. Varav bara 2 skulle sitta på bänken. Så det fick bli såhär. Så bara att hoppas det att finns någon som har tid, något av de datum vi nu tänkt.


Annars händer väl inte så mycket. Vi är ju i Kalix. Och imorron tänkte vi åka till badhuset och bada. Ska bli trevligt och Sixten och Wilma älskar ju att bada :)


Nej, nu orkar jag inte sitta här mer. Ville bara uppdatera lite vad som händer och sker. Kanske inte så spännande men ändå.

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards