frubrannmark

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Malin - 27 november 2012 20:21

Behöver inte säga så mycket mer än så...

Av Malin - 27 november 2012 09:26

Yes snart får vi ju nya kläder på jobbet. Jobbigt på ett sätt då de gjort om byxstorleken till tum. Vilket suger rätt hårt, då jag inte har en aning om vad tusan jag har för strl. Så hur fan gör jag?? Suck. Värsta jag vet att hålla på med sånt här. Men men. På något sätt ska jag väl lyckas klura ut vad jag kan ha för strl.


Har lämnat fisungen på dagis. Han vill knappt säga hejdå, hade så brottom iväg till rutchkanan :) Underbara skruttis. Men fick mig en snabb puss o kram och en liten vink. Sen fick ja snällt gå :)


Karln o dottern tog sig en liten sovmorron. Härligt. Men nu är vi alla uppe och ska väl snart äta frukost. Ska efter frukost in till stan och köpa förhoppningsvis de sista julklapparna. Skulle vara så skönt att få bli klar. Men det lär väl inte hända. Sen ska jag in någon dag, kanske nästa vecka och köpa presenter/julklappar till Daniel.


Nej men som sagt nu frulle.

Kram hej

Just det, bara 0,3 kg ner denna veckan, men nya tag nu.. och mer motion :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards