frubrannmark

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Malin - 26 november 2012 20:07

Idag har jag haft väldigt ont i huvudet, inget skönt alls vill jag lova. Vilket betyder att ja inte gjort ett skit idag..

Vi tog oss ut förut, men sonen var inte alls intresserad av att åka vagnen så vi gick till lekparken en halvtimme istället. Skönt med lite frisk luft. Men som sagt ingen motion idag :( Känner mig riktigt dålig. Men men.


Imorron är det vägningsdax igen och jag är väldigt nervös. Blev ju ingen torsdags-gympa förra veckan eftersom vi åkte till Kalix. Och det är en väldigt bra träning och ja tar ut mig till max. Men får satsa på en bättre vecka nu som kommer och försöka fixa maten lite bättre med. Måste verkligen skärpa mig nu.


Äsch nu orkar jag inte sitta här längre. Som sagt ont i huvudet.

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards