frubrannmark

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Malin - 12 november 2012 22:46

Börjar bli nervös inför imorn. Ska jobba mitt första pass på 10 månader. I januari i år kom ja tillbaka efter mim förra föräldra ledighet. Hann jobba i 7 dagar innan kroppen sa ifrån. Min underbara lilla flicka gjorde så ja hade ont i hela kroppen o ja grät när ja åkte hem från jobbet. Så ja blev sjukskriven. Men så imorn är det alltså dax igen. Fruktansvärt nervös. Har ju hänt en hel del på två år kan man väl säga. Spännande att se om ja fixar de men de gör ja nog. Hoppas de blir en lätt dag och inget krångel.

Nu ska ja hämta in min underbara son. Karln jobbar ju natt o ja sover inge vidare då. Men sover sonen bredvid mig sover ja gott o ja behöver ju sova. Så byta blöja, göra sängen lite mer säker på hans sida o sen sova.. Godnatt allesammans.

Av Malin - 12 november 2012 15:16

Då är det dagen innan vägning igen. Är nervös som alltid, men hoppas att de går bra..


Blev en promenad bort till ÖF förut en lite längre sväng hem :) Efter middagen ska ja o Sixten iväg o bada, bara han och jag. Vi gör ju aldrig något bara vi 2 så kan vara kul att få spendera tid tillsammans :)


Äsch orka skriva nått..

Fixa middag.


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards