frubrannmark

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Malin - 15 november 2012 21:39

Maten har varit skit idag. Ätit alldeles för mycket och för onyttigt. INTE bra. Men imorron är en ny dag och bara köra järnet imorron och hoppas att den dagen blir bättre :)

Blir i alla fall en promenad under dagen så får vi se sen vad som händer :)


Var på gympa förut, kunde dock inte vara med på hela passet eftersom Daniel jobbar natt och ja va tvungen o komma hem till barnen. Tråkigt att inte kunna vara med på hela passet. Men är nöjd över den delen jag faktiskt var med. Och de blev ju ändå en timme så missade inte allt för mycket :)


Känner att ja har sjukt ont i ryggen efter att ha jobbat i två dagar. Ja de känns ju väldigt roligt. Men men bara acceptera. Vet inte hur jag ska göra för att jag inte ska ha ont. Känns som det inte spelar någon roll. Eller så kanske jag behöver gå till ett gym och träna upp den lite bättre. Men det har jag inte riktigt tid med nu. Gör ju så mycket annat. Vattengympa och vanligt gympa, sen har jag även tänkt att jag ska börja simma nån gång i veckan oxå, plus då promenaderna jag tar varje dag :) Känns skönt att röra på sig, även att det känns motigt innan så är de ju skönt sen när man ändå har gjort det :)


Har bakat hallongrottor idag, det blev goda. Första gången jag bakar sådana så det var ju kul att ja lyckades.
Nej nu ska jag ta min son och krypa ner i sängen. Sista natten sen är äntligen Daniel hemma igen :)

Kram hej

Av Malin - 15 november 2012 10:49

Har denna veckan somnat alldeles försent. Inte bra någonstans då jag är supertrött hela dagarna. Ikväll ska jag försöka ta mig i kragen och lägga mig tidigare. Och försöka somna tidigare med såklart :) Det är Daniels sista jobbnatt, skönt. Dock har jag ju haft Sixten bredvid mig denna veckan så ska inte klaga. Sover så himla mycket bättre med någon bredvid mig än utan. Så därför får Sixten mysa med mamma om nätterna. Igår var han riktigt mysig lillkillen. När jag tagit in han i min säng och ja skulle somna, la han huvudet på min kudde och armen om mig.. Haha, mysungen <3


Sixten är nu på dagis och de andra två sover så sött där inne i rummet :) Själv har jag precis skrivit av lite recept så jag kan baka några kakor idag. Måste försöka komma igång nu och kanske baka fler än bara en kaka per dag. Men det blir nog bra. Får se vad jag hinner med. Är väldigt seg idag och borde igentligen ligga o vila nu när lillfisan sover. Men de är väl dumt ;) Nä men jag ska väl börja baka snart så det blir klart någon gång :)


Imorron kommer Daniels föräldrar hit. Trevligt. Så på lördag, tror jag det blir, ska vi åka in till stan bara han och jag och köpa julklappar och senare gå på bio. Blir säkert även att äta något någonstans med och bara ha det allmänt mysigt förhoppningsvis :) Hoppas på att det kommer bli en jättebra dag i alla fall.


Nu ska jag kila vidare. Ok, först kolla Facebook som den nörd jag är. Sen ska jag väl sätta igång o baka om jag inte fastnar framför tvn ;)


Kram hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards