frubrannmark

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Malin - 14 november 2012 21:13

Blev ju ingen promenad imorse som jag planerade. Hade inte mage att väcka Wilma när hon låg o sov så gott. Så ja gick ensam med Sixten till dagis och sen hem igen. Tog de lugnt, Wilma vakna så hon fick mat och lite sånt. Vid halv 11 fick ja arslet ur vagnen och tog mig den där promenaden. Kändes riktigt skönt när det var gjort och jag passade på att handla på vägen med :) Lunchen idag bestod utav grillad kyckling och en sallad. Riktigt gott var det :)


Vid 1 åkte jag till jobbet. Har varit riktigt kul att jobba de här två dagarna. Nästan så ja saknat det lite ;) Men kan absolut tänka mig att hoppa in såhär ibland. Skönt att "stressa" runt lite :) Har försökt ge järnet de här dagarna och försökt gått och rört på mig så myckte jag kunnat.


Fick stressa hem då jag sluta halv 8 och vattengympan börjar 8. Men vi blev klara lite tidigare så jag typ halvsprang till bilen. Fick till o med skrapa rutorna lite. Men gasa på hemåt och kom i lagom tid till Vattengympan. Riktigt skönt att jag hann, haft lite ångest över att ja inte skulle hinna dit :)


Nej, nu måste jag ta mig en macka, kommer annars vakna i natt o vara vrålhungrig, vilket INTE är ett alternativ. Så en macka nu och sen hopp i säng för lite skvallerläsning och sen plocka in sonen o så sova :) Härligt.


Kram hej

 

Av Malin - 14 november 2012 08:15

Snart dags att lämna sonen på dagis. Hade ju tänkt ta en promenad efter det men dottern sover fortfarande o jag har inte mage att väcka henne. Så det får bli en promenad när hon vaknat istället :-) för promenad ska de bli.

Ska ju jobba idag med. Kul :-) får väl se om de är som igår eller om de är mer o göra idag. Sånt som märks. Ska iaf beställa nya kläder idag. Spännande.. Gick igenom jobbkläderna häromdagen och knte så kul nät man inser att ja ökat 3 strl sen ja börja.. Men nu ska ja bli smalare. Det ska bli bättre. Ska bli lika smal som jag var då.. O framför allt smalare än nu :-)

Nu ska ja mysa lite med min son innan de är dax för dagis.
Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards