frubrannmark

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Malin - 20 november 2012 10:37

Idag känns det super bra. Var ruskigt nervös när jag ställde mig på vågen då ja tycker denna veckan inte varit något bra. MEN 1.7 kg har jag gått ner på en vecka :) Så jävla nice :P Blev riktigt glad och lite förvånad :P Så nu har jag bara 2.6 kg kvar tills jag får belöna mig själv. Och jag hoppas jag fixar det på 2 veckor i alla fall :) Gäller att verkligen skärpa sig nu. Någon som vill ge mig lite mer peppning. Känns att jag behöver det. Även att det gått bra denna veckan. Men känner att motivationen tryter ibland, vilket INTE är ok. Men jag försöker så gott jag kan.


Denna veckan blir det ingen träning :( Imorron ska Daniel ut med jobbet och på torsdag åker vi till Kalix.. Skit oxå. Känner att jag hade behövt min träning denna veckan. Men får försöka skärpa till mig med promenaderna istället. Jag hoppas jag kan det bara. Och så får jag köra lite situps och såna grejer så jag gör något mer än bara promenader. Får se hur det går. Lär väl märkas på vågen nästa vecka. Dock kommer lördagen denna veckan bli en syndens dag. Är ju dop och då blir det både kakor och tårta att äta. Och det tänker jag unna mig. Får väl ge mig fan på att träna lite extra på något vis så det inte sätter sig för mycket.


Nu ska jag sätta mig i soffan o mysa med min dotter. Hon sover dock så ja får smygmysa med henne ;) Även se på tv. Har börjat se om alla säsonger av One Tree Hill då sista säsongen släpps imorron och jag borde få den med posten snart. Så vill ju inte vänta för länge med sista säsongen så bara att titta på de innan nu som faen ;)


Nej som sagt nu soffmys. Sen innan jag ska hämta sonen måste jag ut på en promenad. Måste även köpa strösocker så ja kan baka sista kakan imorron :)

Kram hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards