frubrannmark

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Så trött

Av Malin - 15 november 2012 10:49

Har denna veckan somnat alldeles försent. Inte bra någonstans då jag är supertrött hela dagarna. Ikväll ska jag försöka ta mig i kragen och lägga mig tidigare. Och försöka somna tidigare med såklart :) Det är Daniels sista jobbnatt, skönt. Dock har jag ju haft Sixten bredvid mig denna veckan så ska inte klaga. Sover så himla mycket bättre med någon bredvid mig än utan. Så därför får Sixten mysa med mamma om nätterna. Igår var han riktigt mysig lillkillen. När jag tagit in han i min säng och ja skulle somna, la han huvudet på min kudde och armen om mig.. Haha, mysungen <3


Sixten är nu på dagis och de andra två sover så sött där inne i rummet :) Själv har jag precis skrivit av lite recept så jag kan baka några kakor idag. Måste försöka komma igång nu och kanske baka fler än bara en kaka per dag. Men det blir nog bra. Får se vad jag hinner med. Är väldigt seg idag och borde igentligen ligga o vila nu när lillfisan sover. Men de är väl dumt ;) Nä men jag ska väl börja baka snart så det blir klart någon gång :)


Imorron kommer Daniels föräldrar hit. Trevligt. Så på lördag, tror jag det blir, ska vi åka in till stan bara han och jag och köpa julklappar och senare gå på bio. Blir säkert även att äta något någonstans med och bara ha det allmänt mysigt förhoppningsvis :) Hoppas på att det kommer bli en jättebra dag i alla fall.


Nu ska jag kila vidare. Ok, först kolla Facebook som den nörd jag är. Sen ska jag väl sätta igång o baka om jag inte fastnar framför tvn ;)


Kram hej


 

 
 
emelie

emelie

15 november 2012 13:02

Ja det blir det, herregud jag måste andas och tänka klart då kanske jag kommer fram till en lättare lösning på allt! För oftast så målar jag upp en bild på hur jag vill ha allting och då blir det bara för mycket och jag har på tok för höga krav på mig själv. men nu ska jag baske mig släppa det!! :)
Hoppas ni får en underbar dag på lördag bara du och Daniel! :)
Kram

http://www.emelieerika.blogg.se

 
Ingen bild

Daniel

15 november 2012 23:11

Ja undra om du såg tv eller bakade... hmmm :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards