frubrannmark

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Fetare en fetast

Av Malin - 20 mars 2012 09:19

Ahh precis så känner jag mig nu.. Huh! tänk sen när de är ännu kortare tid kvar kommer ju se ut som en strandad valross.. ja ja, de försvinner ju sen.. Eller lite iaf :)


Annars idag, ja lillplutten är på dagis och han gick hela vägen ifrån parkering o in :) Super stolt över honom är jag.. Han gillar inte o gå så mycket ute och framför allt inte när det är lite isigt o ojämt, men idag höll han mig i handen bara några meter sen släppte han och var jätteduktig. :)

Är ju även så helt underbart o se alla framsteg som händer just nu. För tillfället är jag nog den stoltaste mammam som finns. Han börjar ju bli så stor våra pojke. Känns lite ledsamt i ögat men det känns bra o kul ändå. Att få vara med om det här är ju helt otroligt :)


Vid kl 11 ska ja till BM för att lyssna på vår lilla bebis i magen, underbart :)

Igår var jag på VC för att få förlängd sjukskrivning o det fick jag.. Så vet inte när jag ska jobba nästa gång. Får helt enkelt se.


På torsdag kommer ÄNTLIGEN min syster och hennes dotter hit, ska bli hur kul som helst och vi har massa planer som ska hinnas med. Men det fixar ju vi :)


Ska ta bild på magen snart igen.. tänkte jag o lägga in ifall någon skulle vara intresserad :) Är iaf i vecka 28 (27+3) nu. Så igentligen inte sååå långt kvar. Men som vi längtar :)

Äsch orka svamla mer här..


Kramen

 
 
Ingen bild

D

20 mars 2012 13:12

kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards