frubrannmark

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Malin - 13 mars 2012 10:16

Ok ok, lite blåst har vi väl men va tusan. Solen skiner och det är plusgrader vilket betyder att även om de blåser så smälter snön och hur underbart är inte det då?? Ja känner att jag saknat solen och verkligen behövt få känns dess varma strålar för de senaste dagarna har ja mått mycket bättre och känt mig väldigt lycklig. Så ja är riktigt glad :)


Vi kanske har hittat en barnvagn nu.. blir en begagnad som vi ska kolla på.. Får se hur det ser ut, men lutar iaf åt att vi ska ha den.. Skönt o ha det klart.. Love it!


Snart ska karl min stryka på ett förhoppningsvis sista lagar av den fantastiskt fina gröna färgen på växasängen vi pysslar med.. Hoppas det räcker o att den är klar sen.. Iof har vi ju till nästa torsdag på oss men skönt o få det klart :) Så man kan ställa den på plats o bädda o greja..


Funderar på om ja kanske ska slänga på den där degen på jäsning snart.. Är ju lite baksugen.. o solen strålar så fint där ute.. Ja, ja tror det får bli så...


Ha en helt fantastisk dag, för det tänker jag ha även om karl min ska fara o jobba snart o kommer hem vid halv 11 ikväll...


Tjingen

 

   (Tagen 13/3 2007)

Ovido - Quiz & Flashcards