frubrannmark

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Malin - 28 mars 2012 18:06

När jag var hos BM senast sa hon ju att jag ska vila ännu mera. Men jag börjar bli ganska less på att vila, framför allt nu när solen börjar titta fram allt mer och det är ljust på kvällarna. Jag hoppas verkligen att mitt blodtryck har sjunkit tills på tisdag då jag ska dit igen.

Tycker så synd om min son, kan ju inte göra så himla mycket med honom och när karln jobbar så gör vi i princip ingenting. Jag försöker hålla honom sysselsatt så gott det går. Men han älskar att vara ute och jag tänker gå ut o busa med honom nästa gång det är härligt kvällsväder.. Idag struntar vi i det då han snart ska få välling o hoppa i säng och han är jättetrött. Men imorron om det är lika fint väder tänker jag tusan gå ut o busa med honom, ta en promenad och greja. Jag hoppas att det inte håller mitt blodtryck högt. Ingen aning om hur det fungerar men jag oroar mig för det hela tiden..


Nej nu måste jag underhålla grabben en stund till.. Blir lite bolibompa tittande och på en stund välling :)


Älskar min underbara lilla familj och snart blir vi 4   

Ovido - Quiz & Flashcards