frubrannmark

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Malin - 27 mars 2012 12:13

Oj vad jag längtar till sommaren och den söderländska våren.. Meeeen när man bor här uppe i norr så är inte våren alls i närheten av att vara likadan som den i söder.. Men man får stå ut ändå :) Och lyser solen så skiter man i vilket ;) Man blir ju bara såååå glad när solen lyser. Dock har vi ingen sol idag men vi har i alla fall runt 10 plusgrader ute, vilket betyder att snön fortfarande smälter. Lite långsammare än om solen ligger på, men den smälter :) Och det gör mig väldigt glad just nu, för nu är ja sååå less på skiten så fy.. Kanske borde gå ut o försöka hacka lite i den så den blir lös o inte är så packad som nu.. Vi får se :)


Längtar till sommaren. Inte bara för att vi ska få tillökning då, men bara att slippa jackan. Slippa stora, tjocka kläder. Bara kunna gå ut i linne o kortbyxor. Guuuud så härligt. Skulle väldigt gärna vilja köpa mig lite nya sommarkläder. Men det lär få vänta tills nästa år. Förhoppningsvis har jag gått ned några kilo tills dess :)


På en vecka ska jag ju tillbaka till BM o kolla mitt blodtryck. Ska även ringa VC någon dag o boka tid för provtagning som måste vara fixat tills ja ska till BM. Annars är det nog rätt lugnt här. Till helgen kommer väl svärföräldrarna ner. Det ska huggas träd och lite sådant.. så jag hoppas på fint väder i helgen så man kan vara ute lite. Sonen älskar ju att vara ute så skulle vara skönt att få tillbringa lite tid ute.


Nej spela lite spel nu då och lyssna på musik :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards