frubrannmark

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Malin - 7 mars 2012 13:34

Har nyss läst klart boken som Cajsas mamma skrivit. Tårarna har bara sprutat ut och det gör ont i hela kroppen. Känns helt overkligt och man tror inte att det är sant. Ja minns det som igår när min syster talade om för mig vad som hade hänt. Jag finner inga ord för det som hände. Allt känns bara påhittat. Men tyvärr är det inte så.


  

____________________________________________________________________________________________________


Händer inte så mycket här annars. Var ju i Kalix i förra veckan och kom hem i måndags, skönt att komma bort lite. Igår var vi på Leo´s lekland. Mycket trevligt. Kommer bli ett besök dit när min syster och hennes dotter kommer hit i slutet av mars. Längtar hur mycket som helst  efter det.


När vi va i Kalix passade vi ju även på att åka till Ikea i Haparanda. Handlade hem lite saker. Bla blommor och nya lampor till köksfönstret, så nu ska jag bara fixa upp de nya gardinerna som jag fick för ett tag sen. Kommer bli hur fint som helst.


Är ju sjukskriven till nästa söndag. På måndagen måste jag uppsöka vårdcentralen så han kan förlänga min sjukskrivning i en månad till. För jag klarar inte av att jobba med detta onda. Längtar så mycket tills det är över...


Snön har ju börjar smälta, skönt. Har försvunnit en hel del under de dagarna vi var i Kalix. Härligt härligt. Bara hoppas på fortsatt plusgrader o sol så det smälter lite mer :) Längtar galet mycket tills det ska försvinna. Men de tar nog en månad till minst skulle jag tro. Får väl se helt enkelt.


Nej, fixa lite o sen hämta lillkillen från dagis :)


  Vecka 25, (24+3) taget den 28/2.


Ovido - Quiz & Flashcards