frubrannmark

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Malin - 26 mars 2012 19:54

Ärligt talat, ja lär ha den vildaste ungen i magen någonsin.. Magen flyger åt alla håll o kanter typ hela tiden o hela ja rycker med i svängarna.. Helt sjukt.. Min andra lille pöjk som var så lugn o fin nästan hela tiden.. Hoppas inte denna lilla plutt är såhär vild när han väl kommer ut..


Har haft helt fantastiskt dagar. Min fina syster och hennes underbara dotter har ju varit här på besök i några dagar. Har haft väldigt trevligt. Sonen har haft hur kul som helst. Vi har hunnit med Leos Lekland, ett besök i Byviken och i går var vi o badade. Var riktigt tråkigt att de skulle åka hem idag.. sonen letade efter sin lekkamrat när vi kommit hem igen och tittade efter henne flera gånger.. Men ingen liten flick kom det :(

Men vi åker ju söderut i början av maj, så är ju bara typ en månad kvar så får vi ju träffa dem igen.. :)


Var även förbi på mitt jobb idag för att få ett papper ifyllt.. Kanon, så imorron postas det.. Köpte även hem ett alkoholfritt jordgubbsvin. Det är ju bara såååå gott.. :)


Nej nu tänker jag lägga mig på soffan. Har väldigt ont i kroppen idag.. inget skönt alls.. Nu jäklar blev det maraton i magen ;) Karln sover då han ska upp o jobba lite extra inatt. Så ja har en kväll för mig själv..


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards