frubrannmark

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Malin - 12 mars 2012 11:02

Ja man börjar ju undra. Helt underbart väder. Visst de blåser lite ute men va tusan solen skiner det är runt 5-6 + grader ute och snön smälter. Vad mer kan man begära just nu?? Inte ett skit :) Och ja känner mig lycklig för första gången på väldigt länge. Känns såååå härligt att solen äntligen börjat titta fram, precis vad jag behövde :)


Helgen har varit bra, var ju i stan en sväng som ja tror jag skrev i inlägget före detta. Igår var vi hemma och pysslade lite.. Karln slipade växasängen och målade den ett varv. Och idag måla han ett varv till och jag va lika snäll idag o höll han sällskap :) Tycker jag har varit riktigt snäll :P


Sonen är på dagis o leker och jag är nu själv hemma då karln for o jobba, han jobbar eftermiddag men skulle ha nå möte innan jobb idag. Så han for extra tidigt :( Skit tråkigt. Men men. Imorron eller på onsdag ska ja iaf in till stan för o köpa lite grejer. Får väl se hur det går.


Nästa torsdag kommer äntligen min fina syster o hennes dotter hit. Som jag längtar :) Ska bli så kul. Har planerat lite vad vi ska hitta på så ja hoppas det blir bra och att de blir nöjda :)


Nä om ja ska försöka kolla efter en barnvagn kanske. Vi har nu bestämt oss för att köpa en syskonvagn. Men dock vill karln inte köpa en ny. Så får väl se om vi hittar en sådan jag vill ha begagnad. Den jag vill ha finns ny med rabatterat pris på Babyproffsen denna veckan. Men vi får se helt enkelt ;) Är ju dyrt med nya vagnar... Men kanske någon som vill sponsra lite?? *blink blink*


  En gammal bild på mig o vår underbara son...

Ovido - Quiz & Flashcards