frubrannmark

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Malin - 12 september 2011 19:50

Idag när karln kom hem ifrån jobbet så for jag och tränade på en gång. Riktigt skönt var det att komma igång igen. Måste verkligen göra detta nu eftersom jag vet att min rygg mår mycket bättre av det och jag har inte ont när jag tränar.


När ja kom hem så hade karln gjort mat och efter det så börja jag måla sonens rum. Andra varvet med vit färg. Så nu är det klart. Imorron eller när det blir är det alltså dax att måla det blåa :) Så jäkla kul det ska bli o se om det blir som jag tänkt mig. Ja håller tummarna för det, annars vet ja inte vad jag gör. Men tror det kommer bli kanon. Sen äre bara upp med lite lister och så kan han flytta in. Underbart. Ska bli skönt när han flyttar till eget rum, så man slipper viska när man går in där och såna saker.


Nu är det snart Ensam mamma söker. Efter så är det ju Hollywoodfruarna som jag börjat titta på, vet inte varför igentligen, men tycker dom är ganska roliga. De mest barnsliga är ju Agnes-Nicole och hennes kompis Mara som bråkar om en hund. Shit alltså. Men kul o kolla på HAHA ;)


  Får tyvärr bli samma bild som i förra inlägget. För det där är jag i en mans kropp haha.

Av Malin - 12 september 2011 12:31

Skulle vilja baka lite godsaker. Men det är ju inte så ofta någon kommer hit på besök, så lite tråkigt om man måste äta upp allt själv. Man blir ju så tjock tillslut :P Hmm och så har ja fortfarande ganska mycket fikabröd i frysen sen sonen fyllde år. Hmm, så får vänta med att baka helt enkelt.


Väldigt tråkigt väder ute, men måste ändå gå ut sen, för sonen behöver få lite frisk luft. Så blir en liten promenad sen. Ska även ta upp det här med gymmet idag oxå, tänkte jag. Måste verkligen köra igång nu. Ryggen behöver träningen annars orkar ja inte med någonting. Har svin ont nu eftersom jag inte tränat på länge :( Men nu ska det bli ändring på det.


 

Ovido - Quiz & Flashcards