frubrannmark

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Malin - 13 september 2011 18:57

Idag fick jag ett erbjudande som jag tackade ja till. Får se imorron hur det går och så berättar jag mer om det då. Kul iaf ska det bli :)


Blir inget målande idag då jag inte känner att ja riktigt har någon energi eller lust till det, jag hoppas dock på att den infinner sig imorron så att ja kan bli klar någon gång :)

Resten av kvällen kommer nog mest bestå av soffliggande och tvtittande. Idag är ingen bra dag. Har haft en gnällig son och inte alls vart kul.


Så nu tackar jag för idag och jag berättar mer imorron.

Av Malin - 13 september 2011 10:18

Nu ligger lillhjärtat o sover. Har planer på att gå bort till ÖF och BVC sen, men får se hur det blir eftersom det regnar en del idag. Just nu är det iaf uppehåll vilket jag håller tummarna för att det är sen med. För ja vill verkligen gå bort dit idag. Ska även ta 1års sprutan på lillplutten. Dax för det nu tycker jag :) Hoppas det kommer gå bra.


Har även planer på att städa idag, det behövs, men får se hur sonen blir efter sprutan och såna saker. Om vi nu ens tar oss dit. Tror även att ja ska försöka hinna måla ett varv i hans rum idag med. Med den blåa färgen. Ska bli spännande, jag är lite nervös för det. Men det blir nog bra när den väl kommer upp på väggen :)


Nu ska jag lägga mig o slappa i soffan, är fruktansvärt trött idag. Trodde det var mitt i natten när sonen vakna halv 8 imorse..

Ovido - Quiz & Flashcards