frubrannmark

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Malin - 19 september 2011 18:03

Denna dagen har gått väldigt fort tycker jag.. Åkte ju iväg en sväng förut, för att greja med min hemlighet som jag inte riktigt vill avslöja än så länge, men det gick bra tycker jag :)

Sen när ja kom hem igen for jag o träna. Lite besviken på mig själv då ja kände när jag var klar att jag inte hade gett mitt bästa. Men får va bättre nästa gång helt enkelt.


Snart sonen sova och jag ska börja maskera hans rum. Så jag kan måla lite. :) Spännande ska det bli nu.


Nu: Blanda välling och sen börja maskera



Av Malin - 19 september 2011 11:08

Håll tummarna för mig idag.. Är lite nervös. Men nog ska det väl gå bra :)


Kanske skriver sen och berättar vad det är, beror på hur det går vill säga haha :P


Igår kom karln hem igen, skönt som tusan var det. Så inatt har jag sovit som en liten prinsessa. Så jäkla skönt var det och la oss tidigt gjorde vi :) Underbart.


Nu: Slappa vidare i soffan till Förlossningskliniken :)

Ovido - Quiz & Flashcards