frubrannmark

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Malin - 17 september 2011 12:11

Idag är lillprinsen feberfri, skönt. Va jobbigt igår o se han sådrä hängig, inte roligt alls. Men en god natts sömn var allt som behövdes. För tillfället får han ännu lite mer skönhetssömn :) Så under tiden han sovit har jag hittills städat huset, det behövdes vill jag lova. Men är ju så fruktansvärt tråkigt så skjutit på det så länge som möjligt, men nu gick det inte mer. Skönt nu när det är gjort. Bara lite fix i sovrummet sen äre klart :) Och jag kan ställa undan städgrejerna för denna gången :)


Vi ska gå ut sen, kanske bara till lekparken här backi huset, men ut ska vi. Kanske skulle prova att gunga igen, för det tyckte han ju va roligt förra gången. Annars vet ja inte riktigt vad vi ska hitta på idag.


Till middag tror jag det blir en variant av hemmagjord pizza. Fast det skulle jag vilja äta lite senare än vad vi behöver göra. Hmm, men vi får se. Sixten kanske får något annat.


Nu: Ska ja lägga in lite fler bilder på byggla :)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards