frubrannmark

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Malin - 14 september 2011 21:07

Tänkte att ja skulle berätta om mitt erbjudande eller vad man ska kalla det. Var en person som skrev och frågade om jag inte ville lägga upp mitt projekt (sonens rum) på Byggla.se, vilket jag tyckte att ja kunde göra. Så har nu lagt upp de första bilderna. Ska fortsätta imorron för klockan är mycket och jag tänkte spendera lite tid med min sambo.

Länkar imorron så kan ni få se oxå :) Jag hoppas ni tycker att det blir fint.


Nu: Efterlyst och mys med sambon

Av Malin - 14 september 2011 08:21

Åh imorse fick jag ett trevligt besked.. På måndag får jag dock veta mera, så nu håller ja tummarna ;) Spännande ska det bli iaf.


Idag var jag inte så superglad när sonen bestämde sig för att vakna 6,20. Dock låg vi kvar i sängen till 7 innan han fick välling. Och sen steg vi upp. Så jag är så sjukt trött även idag, fattar inte. Men det har väl säkerligen med vädret att göra.


Jag hoppas på att vi idag kan gå ut en sväng. Men det kommer isf få bli när han har sovit. För innan så orkar inte jag. När han sover sen har jag tänkt att passa på att vila lite jag med, om jag nu kan det vill säga men vi får väl se.


Annars händer inte så mycket. Får se om jag får mail från personen igår så jag kan komma igång med det. Men berättar mer sen om det...

Ovido - Quiz & Flashcards