frubrannmark

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Malin - 29 september 2011 10:03

Hade ju planerat att vi skulle vara på ÖF hela förmiddagen, men de ville annorlunda. Det var stängt. Vi gick dit i lite regn, va ganska blöta och frusna när vi kom fram o ja ser en lapp sitta på dörren, yeay, det är stängt. Bara att vända om hemåt igen. Huh!

Nu är vi iaf hemma och jag har hängt tvätt. Nu är en maskin igång igen och sen ska jag även tvätta sängkläderna. Härligt med lite nytt :)


Skulle vilja köpa lite nya gardiner till vardagsrummet, men hittar inga ljusa och fina som jag vill ha. Vill ha med kappa till så det ser lite mer ombonat ut. Ser så kalt o tråkigt ut utan en kapp i dessa stora fönster. Men snart är det jul, iof skulle ja behöva nya julgardiner oxå, eftersom jag inte har någon kappa till de jag hade förra året. Hmm måste sätta mig o bläddra i Jotex katalogen.


Idag händer det nog inte så jättemycket. Tråkigt väder är det ute, inget roligt alls. Får se ifall det kanske blir en promenad till lite senare. Beror helt o hållet på vädret :)

Ska försöka hinna måla andra varvet i sonens rum idag med. För ifall de behövs ett 3:dje varv måste vi ju köpa mer färg o då blir det till helgen.


Nu: Leka med sonen

Ovido - Quiz & Flashcards